Jobbar

Ja, trot eller ej men jag jobbar faktist lite, meckar lite med en grafisk profil as we speak. Men jag vill inte säga för mycket om projektet när jag knappt kommit igång med det. Har eventuellt ett till projekt på g också.
Känns riktigt kul att få göra lite nytta så att säga. Har inte kännt mig såhär uppskattad på länge....ur en arbetsmässig vinkel då. Jag vill åka ner till Karin igen, men jag måste först bli klar med jobbsakerna då jag inte riktigt kan jobba på samma sätt där nere.
Har tänkt lite på det här med jobb, ska man leva för att jobba eller jobba för att leva. Min dröm är att kunna ta betalt för att sitta och rita och jag är nu så nära att lyckas med det så jag vill inte ge upp. Men det börjar kännas tyngre och tyngre, jag vet inte hur länge till jag orkar försöka. Ahja nu börjar tankarna flyga iväg igen.

Ha det bra folket och jag undrar fortfarande vem Cilla är.

Kommentarer
Postat av: mikko

live the dream brotha... LIVE the Dream!

2009-01-25 @ 16:53:31
URL: http://inu-i-am.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0