Det här med spöken

Det är lite spännande, skulle åka och säga hej till Karin på jobbet nu inatt. När jag åkte så kom jag på att jag glömt att släcka en lampa, när jag kom hem igen så var den avstängd...tänkte äsch har lampan gått sönder...nej den gick igång då jag tryckte på strömbrytaren. Lite freaky det där.

Kan säkert bero på ngt helt annat, men jag tänkte det gav en ursäkt till att blogga om ngt iaf. Så spöken, vad äre för skit egentligen?

Jag har tänkt på det till och från lite då och då, finns dom är det på "riktigt"? Jag tror det, kan människor ha nära döden upplevelser och så knasiga upplevelser som lampor som stänger av sig, dörrar som öppnas, knasiga ljud som inte går att förklara. Jag har bara varit med om spöklika saker ett par gånger, saker som flyttat på sig då ingen varit hemma, konstiga ljud, känslan av att man inte är ensam och nu det här. Ahja, kanske är ngn stalker som brutit sig in i fortet som Karin kallar hem och rotat lite bara för att släcka lampan när denne går ut.

Kanske är ett energispararspöke som stängde av lampan, vem vet?

Vad tror ni det var?

Kommentarer
Postat av: gryn

NEEEEEEEEEEEEEJ!! inte här också!!!!

2009-03-03 @ 01:20:36
URL: http://gryyneet.blogspot.com
Postat av: Böte

Tänkte detsamma, men vafasiken, kanske är en stalker också :P Ngt lurt äre iaf

2009-03-03 @ 01:22:12
URL: http://boete.blogg.se/
Postat av: Grynet

Blah. Jag är trött på spökerier. Eller spökelser, som det heter på norska. HAHA!

2009-03-03 @ 03:49:44
URL: http://gryyneet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0