Länge sen sist...och det har hänt lite saker

Få se nu det var fan....lite mer än två veckor sedan sist, sorry bloggläsare, jag vet att ni vill läsa om allt onödigt som händer i mitt liv. Ahja, nu har det hänt ngt spännande :D eller ja, två saker.

Ett!
Jag har ett jobb! eller ja ett företag för att vara mer exakt, jag och min gode vän Robert har startat www.Birchtown.org och vi jobbar just nu med vårt första uppdrag.Vi var borta på kundmöte ett par dagar innan helgen, träffade deras VD igår och nu jobbar jag för fullt med en redesign av en hemsida. Livin the dream!

Två!!
Jag ska flytta...till Malmö av alla ställen, för er som inte vet så har jag min kärlek i Malmö och känner att jag är redo att flytta in med henne, att börja resten av vårt liv tillsammans helt enkelt. Jag är kär och lite galen :P

Om man då tar de här två sakerna och tittar på dem objektivt och funderar över vad dom betyder, ettan, att starta företag och gå på lattemöte med en VD är fan ett bra kliv in mot min dröm. Tack Robert för att du hjälper mig med det här :D. Tvåan, att flytta ihop med någon, stort steg, verkligen, men det känns så jävla rätt, när jag har flyttat in med min älskade Karin så kommer jag må bra och därimed jobba bättre. Så jag tror att dessa två saker kommer på bara ett par månader förändra mitt liv. Det har redan gjort det...Jag är genuint lycklig :D

Kommentarer
Postat av: gryn...

Tack...... längtar som attans :D

2009-03-30 @ 14:50:59
Postat av: Böte

Jag längtar också :D

2009-03-30 @ 14:53:40
URL: http://boete.blogg.se/
Postat av: Cathy

Robert har väntat,längtat och drömt om denna chans. Så han är nog tacksam för att du hjälper honom :)

2009-04-07 @ 20:12:41
URL: http://catalv.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fy fan vad najs! Jag antar grattulationer är i sin ordning :D Både till företaget och inflytten.

2009-04-22 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0