Malmö

Nu bor jag i Malmö, efter en vecka här nere så känns det verkligen som hemma. Karin går till jobbet, jag letar jobb och kollar serier, jobbar litegrann och snackar med folk på msn/telefon. När hon kommer hem känns det ännu mer som hemma, äter god mat och kollar gilmore girls och skrattar. Har även hunnit med att träffa massor med trevligt folk och skrattat helt galet mycket.

Saknar grapparna i Vitoria en hel del, och min bror, jag visste att jag skulle göra det då jag flyttade, tur att jag var förberedd.

Har nu börjat skicka ut min portfolio till reklambyråer i Malmö med en önskan om jobb alternativt praktik. Jag behöver någonting att gå till om dagarna, någonting att göra. En fast social knytpunkt.

Jag vill helt enkelt dra mitt strå till stacken.
(Vart kommer det utrycket ifrån, myran som drar stråt till stacken, drar dom strån, ser mer att dom drar barr...hmmm)

Jag vill helt enkelt dra mitt barr till stacken. Såja sådär ska det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0