Ont i magen och hosta

Hemma från jobbet, känns ju sådär... Känns inte alls bra, har massa saker att göra, gör iofs en hel del hemifrån nu också. Läser lite uppsatser och rättar. Ligger även här i sängen och letar jobb. Det känns som att jag borde få ett snart så som jag söker. Inte lätt dock. Vad händer annars då? Bebismagen växer och jag längtar mer och mer efter dagen då bebis kommer till världen. Jag vill sätta mina planer om att bli världens bästa farsa i rullning. Julen är ju snart här också? Galet vad fort tiden går, har snart jobbat färdigt som lärare och jag vill inte sluta. Trivs så underbart bra där. Det var dagens blogg, nu åter till att titta på förlossningskliniken och få lite dåligt samvete över att jag inte kan föda barn utan att det är Karin som måste göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0