En dålig natt

Igår när jag kom hem var jag ett monster, ett trötthetsmonster. Min älskade sambo lagade mat och fixade, jag låg som en sackosäck i sängen och bara var. Har ingen aning varför jag var så. Slocknade i alla fall vid niosnåret. Vaknade senare och var otrevlig och hemsk. Vafan äre för fel på mig tänker jag under tiden. Men eftersom jag är otrevlig och hemsk så skiter jag i det. Vaknar ca en halvtimma innan väckaren ringer (05.45) och har ångest över hur otrevlig jag varit. Vill be om ursäkt till min älskling med en gång men jag vill inte väcka henne. Känner skam över att jag var så hemsk.Ikväll när hon kommer hem från sitt dubbelpass så ska hon fan få veta att jag älskar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0