Helg

Det är skönt med helg, det hela började med lite fest med kollegorna med god mat och trevligt sällskap, riktigt kul. Men sen när jag kom hem så var lägenheten tom, ingen Karin, hon är just nu i Stockholm för att träffa sin familj och göra lite annat.

Lördagen började med att jag vaknade halv nio...bakis haha. Det var länge sedan något sånt hände haha. Sen blev det städa och handla lite käk. Mötte upp Kopp på stan vid nio sen blev det springa runt i ett regnruskigt Malmö. Hösten är fan här nu, blåser och jävlar sig ;) Jag och Kopp hamnade iaf på en pub där vi tog ett par öl innan vi rörde oss hemmåt. Stannade på kjell & Company, köpte ett trådlöst tangentbord. Fan va crap det finns att handla, tog 45min sen lämnade jag igen skiten.

Efter allt runtspringande så blev det matlagning, blev helt sjukt goda hamburgare med vitlök och annat mums i. Sen kom matkoman...och tv-tittandet. Blev en soft  eftermaten whisky och en god kopp kaffe.

Idag äre lite städ och tvätt som blir av...och tittande på ett gäng serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0