Vattenkammat skinhead med stora ord

Jag läser Jimmie Åkessons debattartikel i Aftonbladet och undrar hur människan är funtad, har han belägg för alla dessa saker han skriver. Att muslimska män är överrepresenterade som våldtäktsmän och att 37procent av muslimska män i Storbritannien är för avrättning av människor som konverterar från islam. Var finns dessa undersökningar, visa mig de undersklningarna så ska jag bli tyst.

När jag läser hans artikel känner jag hans rädsla för det okända nästan grabba tag i mig, varför så rädd Jimmie. Jag undrar hur många muslimer som han ansikte mot ansikte har pratat med. Hur många han har respekterat och lyssnat till.

Han skriver i sin artikel
"Islam har ingen motsvarighet till Nya testamentet och inget allmänmänskligt kärleksbudskap."

Vafan äre för bullshit, har han läst koranen?
Som muslim är du skyldig att hjälpa dom som har det sämre ställt än dig själv, även de som inte tror på Allah.

Jag är kristen och det hymlar jag itne med, jag vill inte att någon dömmer mig för min tro så varför ska jag dömma andra för min tro. Med Jimmies helylleutstrålning så gissar jag på att han också är kristen och ska därefter leva efter den gyllene regeln "Behandla andra som du själv vill bli behandlad."

Gör han det? inte enligt min mening.

Han drar en hel religion över en kam när han behandlar ämnet islamisering (vilket jag gissar är ett påhittat ord)

"Som sverigedemokrat ser jag detta som vårt största utländska hot sedan andra världskriget och jag lovar att göra allt som står i min makt för att vända trenden när vi går till val nästa år."

Då undrar jag, vad såg han som hotet - Tyskarna eller.....Judarna?

Skippa vattenkammningen och raka av dig håret så vi ser vem du egentligen är.

Jag är glad att alla drar i nödbromsen och reagerar på detta.

Kommentarer
Postat av: grynet

Ord och inga visor.

2009-10-19 @ 20:58:52
URL: http://gryyneet.blogspot.com
Postat av: Böte

Är det bra eller dåligt?

2009-10-19 @ 21:11:02
URL: http://boete.blogg.se/
Postat av: Grynet

ja.

2009-10-19 @ 22:15:07
Postat av: Jompa

Mycket bra! Killen är klart ute och cyklar, men det krävs en konvertering från trångsynthet för att se det, och då kan vi ju döma borta alla med Sverigedemokratiska sympatier tyvärr...

2009-10-19 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0