En dag som denna

Vad tänker jag en dag som denna kanske ni undrar, jag undrar i alla fall, det har hänt mycket senaste året. Sjukt mycket, skönt att veta att jag har utvecklats till vad jag tycker är en bättre man. Det känns extra skönt att veta det då jag ska bli pappa. Tror inte att ja för ett år sedan hade kunnat hantera den vetskapen, eller den uppgiften.
Jag har utvecklats till någonting bättre, någonting mognare.

Jag har flyttat, blivit sambo, börjat jobba heltid osv osv, snart så blir jag pappa också :D
Flytten var nog bland det bästa jag någonsin har gjort, både yrkesmässigt och personligt. Efter en månad i Malmö hade jag jobb, och efter lika lång tid ungefär så var det klart att jag och Karin skulle bli föräldrar.
Att jobba heltid är en helt ny upplevelse för mig, men jag trivs, jag trivs riktigt bra. Att vara lärare är sjukt givande och jag skulle kunna tänka mig att göra det till min "karriär" ett par år framöver. Det gäller bara att hitta ett sånt jobb i Stockholmsområdet också. Eller vilket jobb som helst rättare sagt, jag ska trots allt bli pappa.

Idag har börjat underbart, vaknade av kramar, sen sprang jag iväg till hemköp och handlade frukost, mysfrukost sådär på en lördag är underbart.

Jag älskar min Karin och vårt ofödda barn. Den 22a blire ultraljud och då får vi kanske veta om det blir snopp eller snippa.

Kommentarer
Postat av: Helena

Spännande, håller utkik om de är nått ni tänkt avslöja :-)



Kram och grattis, hälsa den blivande modern :)

2009-09-15 @ 23:22:58
URL: http://biotoxina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0