Helg

Hej världen, nu är det helg, eller ja det har varit det ett tag nu :P
Låg och funderade lite över hur mitt liv ser ut nu jämfört med för ett år sedan, för ett år sedan hade jag inte sett fram emot en lugn och fin helg utan att det händer någonting, jag hade hoppats på fest och galenskaper. Nu vill jag bara degamed Karin.

Nu glömde jag bort vad mer det var jag skulle skriva...eller vänta, min bror kommer hit nästa vecka...på måndag :D vilket känns underbart. Ska bli gött att träffa honom igen, har inte sett honom sen vi  var upp på vår roadtrip för ett par månader sedan.

Lider lite med Karin också som jobbar natt nu, jag har äntligen lärt mig att uppskatta helg och så jobbar Karin :S trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0