Söker jobb...igen

Ja jag söker jobb, nej jag har inte blivit av med mitt jobb, jag har bara insett att jag borde försöka hitta ett nytt då mitt vikariat tar slut efter nyår. Och jobbet ska helst vara i stockholmstrakten, eller ja, det måste vara det då jag, Karin och blivande bebis kommer spendera vårat liv där. Så alla min vänner in the buisness, släng ut lika krokar åt mig är ni snälla.

Åter till den där nöjeskrönikören i City...har kollat hennes namn btw, hon heter Tara Moshizi. I alla fall, hon skrev idag en krönika om att hon hade varit på Chippendales, what the hell? Det är okej för henne att kolla in inoljade män för skojs skull. Jag kan garantera att hade det varit en manlig nöjeskrönikör som kollat in en stripshow så hade det inte varit lika okej. Jag menar VAFAN?

Skärpning du såkallade jämnställdhetskämpe, lika ska vara lika....

Kommentarer
Postat av: yoddha

men boete min vän. Vi vet att det inte finns något som är lika. Kvinnor klagar och gapar om allt de inte har, vi gör och sedan gör de likadant själv och har det mesta själv ;P

jämstäldhetskämpe, fnyyys min rumpa!!

2009-09-28 @ 21:29:26
URL: http://www.lauhakari.com
Postat av: gryn

Världen är full av hycklande idioter. Om människor började med att rannsaka sig själva innan de slänger ur sig sina åsikter vitt o brett, så lovar jag att världen hade varit trevligare på många sätt.

2009-09-28 @ 21:54:19
URL: http://gryyneet.blogspot.com
Postat av: Böte

Yoddha: Vi vet ingenting, vi tycker inte detsamma, du tycker det du säger. Inte vi :P Ville bara klargöra det.

Gryn: Världen hade precis som du säger varit bra mycket bättre om man såg efter sitt eget hus innan man uttalade sig. Men så är inte fallet, just därför ventilerar jag lite.

2009-09-28 @ 22:33:47
URL: http://boete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0