Den senaste tiden.

Bokhyllor, vindsspringning och ett uttalat hat mot Maud Olofsson. Det är ungefär vad som har hänt sedan vi flyttade in, ja och det faktum att vi målat om sovrummet också.
Jag har kommit in här i lyan riktigt bra nu, känns som hemma helt enkelt. Har byggt ihop min första IKEA-möbel (stolt), det känns rätt bra, har inte gjort det förr, men nu har jag. Sprungit upp och ner på vinden har man gjort också, varför är flyttkartonger så svåra att bära när de är ihopvikta?
Maud Olofsson har av ngn anledning kommit upp som samtalsämne här flera gånger, att hon har behörighet till att vara politiker är makalöst, kvinnan borde inte få vara bingoutropare ens. Allt hon säger är blaj...vadan detta hat undrar ni, lyssna fem minuter på Maud så förstår ni.
Vad har hänt mer sen sist då? Grabbarna har varit här, med grabbarna menar jag Vitor och Niklas, gött att se dem en sväng :D Annars då? Jo jag ska jobba ett par dagar nu, jag ska få göra det jag velat göra de senaste tio åren. Jag kommer att ta betalat för att sitta och rita. Sen blire arbetsintervju nästa vecka.
Fyra veckor kvar till bebis (eller mindre)
Jag älskar mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0