Att göra en höna av en fjäder

När Åsa Ögren skriver:

'Käre Gud, i år tog du ifrån mig min favoskådis Patrick Swayze. Du tog ifrån mig min favorhårdrockare Dio. Du tog ifrån mig min favosångare Michael Jackson. Så nu vill jag bara att Du ska veta att min favoritpolitiker är Fredrik Reinfeldt... AMEN'.

Så skriver hon det nog med en stor nypa humor som tanke. Kommentarerna haglar på VK (läs här) om att hon borde avgå. För i helvette, kan inte folk ta ett skämt, de jämför också det här uttalandet med morden på Palme och Lindh. Snacka om att folk gör en höna av en fjäder.

Visst det kanske inte var en strålande PR-strategi att använda svart humor men för fan folk skärp er.

Man måste väl kunna skämta?
Åsa gav svar på tal

Kommentarer
Postat av: Lisn

Jag tycker det är kul att du har börjat blogga igen! Roligt att läsa!

2010-06-07 @ 16:32:03
URL: http://readaboutlisn.blogspot.com
Postat av: Mona Ohly

Käre Gud, i år tog du ifrån mig min favoskådis Patrick Swayze. Du tog ifrån mig min favohårdrockare Dio. Du tog ifrån mig min favosångare Michael Jackson. Så nu vill jag bara att DU ska veta att min favoritpolitiker är Mona Sanlin... AMEN!



Ha, ha, ha - skämt om önskan av Monas snara död är STOR humor! Kul!!!

2010-06-08 @ 14:33:07
Postat av: boete

Jag sa aldrig att det var ett bra skämt. Det faktum att du försöker skjuta ner min blogg med så många utropstecken som möjligt är däremot ett bra skämt. Man tar trots allt inte folk som skriker på allvar.

2010-06-08 @ 16:30:44
URL: http://boete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0